شیره خرما در بندرعباس باعث گیاه خوار شدن کوسه ها شد

با این حال، اگرچه انواع مختلفی از شیره خرما در بندرعباس در بازار موجود است، برخی به روش سنتی و با محصولات مرغوب تهیه می‌شوند و برخی دیگر حاوی مواد افزودنی هستند و به صورت صنعتی تهیه می‌شوند.

بنابراین، مگر اینکه از تاجری خرید کنید که محصولات صنایع دستی ارائه می دهد، ایده آل این است که شیره خرما را خودتان تهیه کنید.

یک محصول خانگی به شما این امکان را می دهد که دقیقاً بدانید در شیره خرما شما چیست و تمام مزایای این محصول استثنایی را برای شما تضمین می کند!

به زودی شما را در بخش دستور العمل های ناداتی می بینیم تا با نحوه درست کردن شیره خرما خود آشنا شوید!

شربت خرما که به آن عسل خرما یا شیره خرما نیز می گویند، یک غذای طبیعی و سالم است. از طریق یک فرآیند کاملاً طبیعی استخراج می شود که تمام مزایای شناخته شده میوه اصلی آن را تضمین می کند.

یک قاشق غذاخوری همان ارزش حرارتی حدود هفت خرما می دهد!!! به دلیل دارا بودن تعداد زیادی عناصر معدنی، آهن و ویتامین هایی که دارد، غذای استثنایی محسوب می شود.

شیره

به این ترتیب، اغلب توسط زنانی که به تازگی زایمان کرده اند یا در دوران شیردهی هستند، و همچنین توسط افراد کم خون یا بسیار خسته استفاده می شود.

خرماهای استفاده شده برای تهیه این شربت دارای گواهی ارگانیک و Ecocert می باشد این یک شربت شیرین تیره است که از عصاره خرما و معمولی غذاهای خاورمیانه بدست می آید .

یک قاشق غذاخوری همان ارزش حرارتی حدود هفت خرما می دهد! اما آنچه آن را از میوه متمایز می کند سرعت هضم و جذب آسان این شربت توسط دیواره روده است.

شربت خرما با توجه به تعداد زیاد عناصر معدنی موجود در آن یک غذای استثنایی محسوب می شود:

کلسیم، منیزیم، مس، سدیم، فسفر، روی، سلنیوم علاوه بر قند طبیعی ( ساکارز ، گلوکز و فروکتوز ) و ویتامین های مفید برای بدنه: A – B1 – B2 – C.

به این ترتیب، اغلب توسط زنانی که به تازگی زایمان کرده اند یا شیرده هستند استفاده می شود. در واقع، علاوه بر ترویج افزایش شیر، انرژی را بازیابی می کند.