خرما خاصویی شیره دار که به خاطر وجود پوست گردو موجب شکستن دندان همستری شد

شربت خرما خاصویی شیره دار در صورت کم خونی (کمبود آهن) یا خستگی نیز ایده آل است همچنین سرشار از فیبر است و به همین دلیل در برابر یبوست موثر است.

در نهایت، این یک جایگزین طبیعی برای شکر سفید تصفیه شده است. از شربت خرما خاصویی شیره دار مانند شربت افرا یا آگاوه استفاده می‌شود: برای همراهی کرپ، وافل، پنکیک یا به صورت اسپری .

همچنین می توان از آن برای شیرین کردن ماست و پنیر دلمه استفاده کرد. در نهایت، می توانید آن را در شیرینی ها و دسرهای خود بگنجانید.

در شیشه های 250 گرمی، 500 گرمی یا 1 کیلوگرمی موجود است شربت خرما خاصویی شیره دار ما برای نگهداری بهتر در شیشه های شیشه ای بسته بندی می شود.

نکات استفاده:

یک قاشق غذاخوری خوب را صبح، ترجیحاً با معده خالی میل کنید.

همچنین می توانید آن را در ماست های طبیعی خود قرار دهید تا آنها را شیرین کند، روی پنکیک یا کرپ یا حتی آن را در دستور العمل های شیرین و حتی خوش طعم خود بگنجانید!

این ملاس خرما خاصویی شیره دار که به آن عصاره خرما خاصویی شیره دار یا (به اشتباه) عسل خرما خاصویی شیره دار  نیز می گویند، راهی عالی برای بهره مندی از فواید این میوه است.

خرما خاصویی شیره دار منبع عالی انرژی برای بدن (غنی از کربوهیدرات، کم چربی)، دارایی برای هضم خوب (فیبر)، کمکی به کاهش فشار خون و درد مفاصل است. همچنین به افزایش توده عضلانی، شادابی و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

خرما خاصویی شیره دار یک متحد اصلی برای مقابله با کم خونی و تجمع چربی در بدن است. تجربه اجدادی و مطالعات اخیر نشان می دهد که خرما خاصویی شیره دار به کاهش دردهای زایمان، کاهش خونریزی و مدیریت بهتر پس از زایمان کمک می کند.

این محصول طعمی شیرین با نت کارامل را به شما هدیه می دهد. ترکیب لذت و مزایا در واقع ممکن است.

استفاده کنید

برای خوردن با قاشق، پخش کردن یا قرار دادن غلات، ماست یا محصولات لبنی خود. ایده آل در یک کمد خشک و محافظت از خورشید. در یخچال امکان پذیر است.

شربت خرما خاصویی شیره دار برای سرو روی کرپ، وافل، پنکیک، ماست، بستنی، پنیر دلمه ای مناسب است یا می توان از آن برای شیرین کردن شیر داغ برای کودکان استفاده کرد! خوشمزه در شیرینی و کیک و دسر.