تشک مسافرتی شب آرام که امواج الکترو مغناطیسی تولید می کند

تشک مسافرتی شب آرام یک فوم پلی یورتان متراکم است که در هنگام اعمال فشار یا گرما به جای فشرده شدن تحت فشار، نرم شده و با خطوط بدن مطابقت دارد. تشک های مموری فوم محبوب هستند زیرا به کاهش فشار، پشتیبانی و جداسازی حرکت کمک می کنند.

به دلیل انتقال حرکت کم، تشک های مموری فوم برای زوج هایی که یک تخت مشترک دارند ایده آل هستند. آنها در سطوح مختلف راحتی، از فوق‌العاده مخملی گرفته تا بسیار سفت عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های تطبیقی ​​مموری فوم، که به آن اجازه می‌دهد با فشار مطابقت داشته باشد، ممکن است برای برخی از خواب‌آورها خیلی نرم باشد. کسانی که گرم می خوابند ممکن است بخواهند به تشک های مموری فوم خنک کننده یا تشک های مموری فوم ژل نگاه کنند.

تشک هیبریدی

تشک های هیبریدی مزایای سنتی سیستم پشتیبانی کویل فنری داخلی را با مزایای افزوده مموری فوم برای پشتیبانی و بالش بهتر ترکیب می کنند.

برای طیف گسترده ای از ترجیحات تجدید نظر کنید. تشک های هیبریدی یک دسته تشک مدرن هستند که بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب می کنند.

خواب های پهلو، پشت خواب ها و شکم خواب ها همگی از این تشک بهره مند خواهند شد. همچنین گزینه خوبی برای زوج هایی است که مایل به سازش در احساس و استحکام تشک هستند تا ترجیحات خواب مشترک خود را برآورده کنند.

استفاده از ترکیبی از تکنیک های ساخت تشک مانند فوم و فنر داخلی می تواند گران تر باشد. ممکن است برای برخی افراد خواب، لایه های مموری فوم بیش از حد نرم باشد.

تشک در جعبه

تشک های داخل چمدان اغلب از مواد فوم ساخته شده اند. تفاوت آنها با تشک های تمام فوم معمولی این است که به جای اینکه به صورت صاف حمل شوند، فشرده شده و به صورت یک بسته فشرده در می آیند.

به سادگی تشک خود را از جعبه بیرون بیاورید، آن را پهن کنید و اجازه دهید به اندازه کامل و راحتی خود برسد.