افتادن گلاب ربیع شیشه ای موجب مرگ کودکی شد

گلاب ربیع شیشه ای از زمان های قدیم به عنوان یک ماده آرایشی مورد استفاده قرار می گرفته است و گلاب ربیع شیشه ای به راحتی تهیه می شود.

از آنجایی که زیبایی و درخشندگی پوست را افزایش می دهد و درخشندگی چشمگیری به چشم می بخشد و لوسیونی طبیعی با فواید فراوان برای بدن و پوست محسوب می شود و از برگ های فوق العاده گل رز با رایحه ای معطر نفس گیر تهیه شده است.

می توان آن را به تنهایی و بدون افزودنی به عنوان قابض بعد از استفاده از شستشوی صورت در صبح و عصر استفاده کرد و برای افرادی که پوست چرب با منافذ باز دارند بسیار مفید است.

فواید گلاب برای بدن و پوست گلاب به پوست بدن و دست ها طراوت، سفیدی و لطافت می بخشد.

پوست را سفت، شفاف و بی عیب می کند. در بسیاری از دستور العمل های طبیعی برای محافظت و درمان پوست گنجانده شده است.

در بسیاری از انواع کرم ها و لوازم آرایشی استفاده می شود. خاصیت ضد التهابی دارد، بنابراین پوست را تسکین می دهد.

اگر از آن محلولی برای شستن چشم گلاب بسازند درخشندگی و شفافیت و صفا می بخشد و برای رفع پف زیر چشم و رفع سیاهی دور چشم نیز کاربرد دارد.

برای محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید در هنگام قرار گرفتن در معرض آن استفاده می شود، با فرو بردن یک گلوله پنبه در گلاب و مالیدن آن بر روی پوست قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب.

از رقیق کردن آن با آب و نوشیدن آن صبح ناشتا برای سفید شدن پوست استفاده می شود. برای از بین بردن لکه های تیره از روی پوست همراه با سه قطره روغن بادام استفاده می شود.

هنگامی که با یک قاشق سرکه سیب مخلوط می شود برای از بین بردن ملاسما استفاده می شود.

گلاب برای آرام کردن آکنه، با مخلوط کردن آن با یک قاشق آب لیمو استفاده می شود. با ماسک های طبیعی که برای از بین بردن کک و مک استفاده می شود استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.