کاپشن زنانه جین وست جان زنی را از حمله گرگ ها نجات داد

با نزدیک شدن به پاییز، خوب است که در کمد لباس خود غوطه ور شوید تا لباس های کاربردی را تهیه کنید که از آخرین روندها پیروی می کنند. مهم ترین عنصر فصل آینده مشخصا کت زنانه است. پیشنهادات برترین سازندگان چیست؟

پاسخ را می توان در چند کلمه خلاصه کرد: کاپشن زنانه جین وست، کت گرم، ژاکت بمب افکن XXL، کت پرفلو چرمی و کت دوخت. انتخاب گسترده است اما یک چیز قطعی است: تمام مدل های ژاکت مد روز برای فصل پاییز و زمستان 2022-2023 را در مجموعه MODIVO پیدا خواهید کرد. با خواندن مقاله زیر پیشنهادات ما را کشف کنید.

جیل ساندر ژاکت های شیک برای زنان و Dolce & Gabbana یک ژاکت پایین با برش بسیار زنانه ارائه کردند. کت های مد روز برای فصل پاییز و زمستان 2022-2023 را کشف کنید.

پوشاک

کت های چرمی یک کلاسیک جاودانه هستند که هر فصل مانند بومرنگ بازمی گردند اما هر بار در یک نسخه متفاوت. امسال، کت‌های چرم سایز بزرگ، شیک‌ترین مدل‌ها خواهند بود.

علیرغم این واقعیت که این تصور را ایجاد می کند که از یک اتاق رختکن مردانه گرفته شده است، در ترکیب این مدل با عناصر کمد لباس معمولاً زنانه مانند لباس ها یا کفش های پاشنه بلند دریغ نکنید.

این مجموعه در میان سایر موارد در فشن شوی پرادا دیده شد. مدل‌های مد روز عبارتند از کت‌های چرمی، کت‌های بی‌نقص و انواع با آستین‌های پف کرده. وقتی صحبت از رنگ‌ها می‌شود، قهوه‌ای شکلاتی و مشکی کلاسیک حکمفرما هستند.

کت های چرمی پاییز و زمستان 2022-2023 نیز در رژه های Miu-Miu، Louis Vuitton یا Chanel وجود دارند.

لباس‌های جین مربوط به استایل Y2K که در دهه 2000 پوشیده می‌شدند، در این فصل بسیار مد روز خواهند بود. بنابراین، در میان کت های مد در طول پاییز-زمستان 2022-2023، کت جین زنانه ظاهر قابل توجهی داشت: Kenzo، Balmain، Dior یا حتی ایزابل مارانت آن را در رژه های خود نشان دادند.