کارتریج لیزری canon به عنوان یکی از پشتیبانا در تأسیس کاخ سفید

کارتریج لیزری canon همچنین راهی برای انجام کاری برای محیط زیست با کاهش ضایعات، با دادن یک زندگی دوم به این ماده مصرفی به جای دور ریختن آن، بلکه با اجتناب از ساخت یک ماده مصرفی جدید که ساخت آن زمان می برد، انرژی است.

بنابراین استفاده مجدد، زیست‌محیطی‌ترین روش برای پردازش کارتریج‌های جوهر خالی است.

کارتریج جوهر سازگار جدید چیست؟

کارتریج سازگار جدید کپی یک ماده مصرفی اصلی است که توسط سازنده ای غیر از سازندگان تجهیزات چاپ تولید شده است. کارتریج های جوهر سازگار جدید معمولاً با قیمت کمتری نسبت به نمونه های اصلی فروخته می شوند.

عیب: کیفیت و عمر این کارتریج ها ممکن است در مقایسه با کارتریج اصلی یا بازسازی شده کمتر باشد.

علاوه بر این، اثرات زیست محیطی این محصولات اضافه شده است: آنها فقط یک چرخه عمر دارند زیرا نمی توانند دوباره تولید شوند.

همچنین هیچ راه‌حل رضایت‌بخشی برای پردازش مجدد در پایان عمر کارتریج‌های سازگار جدید وجود ندارد، به همین دلیل است که Selecteo تصمیم گرفته است این نوع محصول را به فروش نرساند.

کارتریجکارتریج

کارتریج جوهر بازیافتی چیست؟

“بازیافت شده” یک اصطلاح مبهم است که توسط بسیاری از بازیکنان برای تعریف محصولات مختلف استفاده می شود.

این نشان دهنده کارتریج بازسازی شده برای برخی، کارتریج تولید شده از مواد بازیافتی یا حتی کارتریج های سازگار برای برخی دیگر است.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم به خود کلمه «بازیافت‌شده» اعتماد نکنید، بلکه به منشأ کارتریج: اصلی، سازگار یا بازسازی‌شده تکیه کنید.

چه کارتریج هایی در Selecteo.fr فروخته می شود؟

Selecteo.fr در وب سایت خود مجموعه ای از کارتریج های جوهرافشان با نام تجاری جدید (HP، Lexmark، Epson، و غیره) و همچنین کارتریج های بازسازی شده را ارائه می دهد.

Selecteo تصمیم گرفته است که کارتریج های جوهر سازگار جدید را به فروش نرساند، زیرا آنها همیشه کیفیت، ایمنی و مطابقت با پتنت ها را تضمین نمی کنند.

علاوه بر این، Selecteo کارتریج‌های چاپ خالی را جمع‌آوری می‌کند تا بتوان آن‌ها را دوباره ساخت یا بازیابی کرد. درباره مفهوم ما بیشتر بدانید!