چیپس میوه که از قدیم تا امروز قدمت دارد

مرکبات برای یک دسته گل را می توان برش داد – در این شکل آنها تماشایی به نظر می رسند.
میوه ها را رشته می کنیم: میوه های بزرگ را روی چوب های بامبو، چیپس میوه کوچکتر را روی سیخ ها. همچنین می توانید از چندین سیخ به طور همزمان استفاده کنید تا ترکیب زیر وزن میوه شکسته نشود.

ما شروع به جمع آوری یک دسته گل میوه می کنیم – در وسط بزرگترین میوه ها، کوچکتر – در طرفین وجود دارد. در حالی که دست شما هنوز پر نشده است، از میوه ها و سبزیجاتی استفاده کنید که شکل کم و بیش مناسبی دارند.

انار، پرتقال و گریپ فروت را وسط آن قرار دهید و با چسب چسب بزنید.
در مرحله بعد، میوه‌ها را به اندازه کوچک‌تر، شاخه‌های توت، گل‌های کوچک و سبزی می‌چینیم. دسته گل تمام شده را در کاغذ بسته بندی کنید، با نوار چسب بزنید و با روبان تزئین کنید.

هدیه رنگارنگ و شیک شما آماده است.

سبک زندگی سالم و غذای سالم روز به روز در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا می کند. اما چگونه بدون چیپس مورد علاقه همه کار کنیم؟ راه حلی وجود دارد!

چیپس

چیپس میوه نوعی تلاقی میان تنقلات و میوه های خشک است. چنین فست فودی نه تنها کالری کمی دارد، بلکه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مفید است.

این استفاده از میوه اخیرا وارد بازار شده است، با این حال، در حال حاضر در حال افزایش است. مخاطبان دخترانی هستند که همیشه رژیم دارند و کودکانی که دوست دارند چیزهای جدید و خوشمزه را امتحان کنند. بقیه مردم از خوردن چیپس میوه های خوشمزه امتناع نخواهند کرد.

چنین ایده تجاری برای تاجران مبتدی بسیار جذاب است. اولاً، این یک بخش کارآفرینی رایگان است، نه تبلیغی، که جالب است. دوم، سرمایه گذاری های اولیه ناچیز. سوم، طیف گسترده ای از پیشنهادات.

تکنولوژی پخت و پز به مهارت خاصی نیاز ندارد، ساده است و گران نیست. میوه های مختلف پوست کنده می شوند و دانه ها خارج می شوند و سپس به برش های نازک بریده می شوند.

برش های میوه برای خشک کردن و حفظ دمای مطلوب در دستگاه مخصوصی قرار می گیرند. باید در نظر داشت که هر میوه دارای رژیم دمایی خاص خود است.