چشمه ای که به جای آب عسل دارد

یکی از مقوی ترین خوراکیهای شناخته شده توسط همه ی مردم عسل می باشد که برخی از افراد اقدام به خرید آن به صورت عمده و ارزان می کنند. عسل از جمله مواد غذایی است که اطبا سنتی و هم چنین کارشناسهای تغذیه به فواید بی شمار آن اشاره کرده اند و خوردن آن را توصیه کرده اند. بهترین و طبیعی ترین نوع عسل را می توانی به آسانی از آراد برندینگ بخواهید و از خوردن آن لذت ببرید.

در طب سنتی زمانی که فردی دچار جراحت می شود مواد مختلفی را با عسل مخلوط می کنند و بر روی زخم می گزارند و سپس آن را با پارچه ی تمیزی می بندند که زخم دچار عفونت نشود و خیلی زود ترمیم گردد. در گذشته اکثر افراد از این روش برای ترمیم و ضد عفونی کردن زخمهایشان استفاده می کردند. امروزه پخش عسل کوهی به دلیل طبیعی بودن و خالص بودنش به همین منظور صورت می گیرد.

برخی از اطبا نیز از ترکیب عسل با مواد دیگر داروهایی بسیار قوی و موثر می سازند مانند ترکیب عسل و عرق نعنا که برای درمان سینوزیت بسیار مفید و کارامد است. قیمت خرید عسل بسیار مناسب و خوب می باشد و عده ی بسیاری از افراد برای رفع بیماری و دردهای گوناگون اقدام به خرید آن می کنند. اکثر اطبا طب سنتی داروهایشان را بر پایه ی عسل و ترکیب با مواد دیگر مانند سیاه دانه و غیره قرار می دهند.