ورق طرز تهیه کرم پودر لاکچری کوین با قدمت دویست ساله پیدا شد

روش های اولیه کرم پودر لاکچری کوین سفید کردن پوست به خوبی مستند نشده بودند. سفید کردن پوست روشی است که راه خود را در سراسر جهان باز کرده است و فرهنگ های زیادی این عمل را تحت ایدئولوژی های مختلف اتخاذ کرده اند. معمولاً این عمل برای زنان به بهانه اینکه پوست چینی نمایانگر ایده آل زیبایی و موقعیت است به بازار عرضه می شود.

اولین شیوه های ثبت شده سفید کردن پوست را می توان به بیش از 200 سال قبل از میلاد در بسیاری از تمدن ها ردیابی کرد که از منابع طبیعی مواد برای تسهیل تولید مواد سفید کننده پوست استفاده می کردند.

به عنوان مثال، یکی از این روش ها استفاده از عسل و روغن زیتون به عنوان روشی برای سفید کردن پوست در تمدن های مختلف مانند مصر و همچنین در فرهنگ یونانی است.

به گفته نینا جابلونسکی انسان‌شناس، این اعمال تا زمانی که چهره‌های مشهوری مانند کلئوپاترا و ملکه الیزابت شروع به استفاده منظم از آن‌ها نکردند، منتشر نشد.

فرمول های آرایشی در ابتدا از اروپای قاره ای و چین به بریتانیا و ژاپن گسترش یافت .

مورخان مختلف استدلال می‌کنند که در بین فرهنگ‌ها، روشن‌کردن پوست به دلیل پیامدهای ثروت به یک هنجار مطلوب تبدیل شد.

کرم

اگرچه اکثر روش‌هایی که فرآیند سفید کردن پوست انجام می‌شود به دلیل عوارض جانبی مختلف ناایمن تلقی می‌شوند، اما هنوز برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند.

یکی از آنها شامل تمایل به بهبود وضعیت اجتماعی-اقتصادی و همچنین اجتماعی شدن در برخی فرهنگ ها از حقارت ادراک شده فرد بر اساس داشتن پوست تیره یا روشن تر از دیگران است.

این فرآیند که از طریق آن می توان از طریق آن حقارت ادراک شده را به صورت فیزیکی اعمال کرد، می توان از طریق چشم انداز بنیادی ” نظریه سیاه پوست ” به گذشته نگاه کرد.

این نظریه تمایز هویت اجتماعی خود را از طریق مراحل مختلف توضیح می دهد و رنگدانه پوستی که فرد با آن متولد می شود و با فرآیند اجتماعی شدن در یک فرهنگ مرتبط است.

به طور خاص، از چهار مرحله مرتبط با این نظریه، مرحله اول که مرحله «پیش برخورد» نامیده می‌شود، مفهوم زیربنایی را برجسته می‌کند که تا حدی به دلیل اطلاعات نادرست، خود را با فرهنگ یا ارزش‌های خود مرتبط نمی‌کند.

باور کردن را به او آموخته اند و بنابراین به دنبال تایید و شایستگی از کسانی است که به آن شخص اطلاعات غلط داده اند.