نقشه های کارتریج برادر 2025 باعث ورشکستگی هزاران شرکت تولیدی شد

کارتریج برادر 2025 پیامی در مورد کارتریج های جوهر استفاده شده، مرمت شده یا تقلبی

یکی از پیام های زیر (یا پیام مشابه) ظاهر می شود و چاپگر چاپ نمی کند. آنها نشان می‌دهند که کارتریج‌های شارژ شده یا تقلبی نصب شده‌اند، اما زمانی که کارتریج‌های HP اصل کم یا کم هستند، می‌توانند ظاهر شوند.

کارتریج جوهر استفاده شده، بازسازی شده یا تقلبی شناسایی شد اعلامیه تقلبی کارتریج جوهر

HP نمی تواند کیفیت یا قابلیت اطمینان کارتریج های غیر HP یا کارتریج های بازسازی شده را تضمین کند. HP توصیه می کند از جوهر یا لوازم تونر اصلی HP استفاده کنید که از فروشگاه HP در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از کارتریج های اورجینال HP به صفحه برنامه HP Anti-Counterfeit and Fraud بروید.

اگر خطا با کارتریج های HP اصل نشان داده شد، No، OK یا Continue را انتخاب کنید. اگر کار چاپ کامل شود، مشکل حل شده است، اما ممکن است مجبور باشید هر بار که چاپ می کنید این پیام را ببندید تا زمانی که کارتریج ها تمام شود. در غیر این صورت، این مراحل را برای حل مشکل ادامه دهید.

 

تنظیم مجدد چاپگر

برای تصحیح برخی خرابی ها یا خطاها، چاپگر را بازنشانی کنید. اگر چاپگر شما دارای باتری قابل شارژ است، آن را بردارید. در حالی که چاپگر روشن است، سیم برق را جدا کنید. سیم برق را از پریز برق جدا کنید. 60 ثانیه صبر کنید.

سیم برق را دوباره به پریز برق و سپس به چاپگر وصل کنید.HP توصیه می کند چاپگر را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. برای تکمیل تنظیم مجدد، چاپگر را روشن کنید. کارتریج جوهر مشکل دار را تعویض کنید.

نصب یک کارتریج جدید ممکن است خطاهای مربوط به جوهر را برطرف کند. یک کارتریج یدکی تهیه کنید. چاپگر با Instant Ink ثبت شده است. کارتریج های جایگزین بخشی از اشتراک شما هستند. اگر کارتریج Instant Ink دیگری دارید، آن را نصب کنید. در غیر این صورت، با پشتیبانی HP Instant Ink تماس بگیرید و یک کارتریج جدید درخواست کنید.

چاپگر با جوهر فوری ثبت نشده است. برای خرید لوازم سازگار به فروشگاه HP یا یک فروشنده محلی مراجعه کنید. اچ پی استفاده از کارتریج های اصلی اچ پی را توصیه می کند.