نابغه ترین کودک جهان تنها عسل می خورد

عسل یکی از خوراکیهایی است که می تواند نیازهای ضروری و طبیعی بدن را تامین کند. این خوراکی در مقایسه با سایر خوراکیهای دیگر از انرژی و خواص بالایی برخودار است و کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می کند. بهترین نوع عسل طبیعی و کوهی را می توانید از آراد برندینگ تهیه نمائید زیرا اصل بودن عسل بسیار مهم می باشد و عسلهای فیک مقادیر زیادی شکر به همراه دارند که برای بدن مضر است.

عسل
ممکن است که برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که طبع عسل کوهی چیست و این عسل برای چه افرادی مفید می باشد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که این نوع عسل با طبع معتدلی که دارد برای هر فردی با هر ذائقه ای مناسب می باشد و می تواند باعث تقویت معده و قوای جسمی گردد و به عنوان شفا برای عموم نیز شناخته شده است و بسیاری از بیماریها را نیز درمان می کند. در هنگام استفاده از عسل حتما به اصل بودن آن دقت کنید.

به دلیل دارا بودن انواع مواد معدنی و مغذی در عسل بسیاری از افراد آن را در برنامه غذایی خود قرار می دهند و با توجه به قیمت خرید عسل برای استفاده در دوران بارداری بسیار توصیه شده است. می توان عسل را با نوشیدنیهای گرم در وعده ی صبحانه میل کرد که تاثیر بیشتری داشته باشد. با مصرف عسل علاوه بر ویتامین و مواد مغذی مقادیر بسیار زیاد آهن و قیبر را نیز می توان دریافت و برای کم خونی هم از آن استفاده کرد.