منفجر شدن لوله پلی اتیلن اهواز باعث بیشتر شدن کار پرستاران بیمارستان ها شد

در طول 3 سال گذشته، تجهیزات تولید لوله پلی اتیلن اهواز به ارزش بیش از 30 میلیون UAH به اوکراین وارد شده است که عمدتاً از تولید کنندگان مشهور اروپایی و آسیایی است.

اما بسیاری از شرکت های اوکراینی هنوز خطوط لوله (به اصطلاح “Bolshevichki”، پس از نام JSC “Bolshevik” – در گذشته شرکت اصلی مهندسی اکستروژن در اتحاد جماهیر شوروی) که در دهه 90 و قبل از آن ساخته شده بود، کار می کنند.

این تجهیزات مدتهاست که از سرویس خارج شده است، کرمیاک ها (بدنه های اصلی اکسترودر – واحد اصلی خط تولید) معمولاً به طور قابل توجهی فرسوده می شوند.

چنین ماشین هایی به لطف تلاش های پایگاه تعمیرات خود شرکت ها و همچنین با کمک شرکت های فردی متخصص در تعمیر و ترمیم تجهیزات اکستروژن به کار خود ادامه می دهند.

این خطوط مجهز به کنترل کامپیوتری مدرن نیستند، ضخامت سنج های الکترونیکی و سیستم های تغذیه وزنی ندارند.

علاوه بر این واقعیت که چنین تجهیزاتی بهره وری پایینی دارند (اکسترودر با پیچ با قطر 63 میلی متر به طور متوسط ​​​​150 کیلوگرم در ساعت در مقایسه با 300 کیلوگرم در ساعت در تجهیزات مدرن می دهد)، پیچ و سیلندر فرسوده به ضربان کمک می کند.

 

از ذوب مواد، و در نتیجه یک دیوار لوله با ضخامت متغیر، که با عملکرد ناهموار دستگاه کشش بیشتر تشدید می شود.

با چنین تولیدی، برجستگی، پوسته و بی نظمی در دیواره داخلی لوله غیرقابل مشاهده از بیرون امکان پذیر است که از یک طرف می تواند منجر به نازک شدن لوله به زیر ضخامت دیواره اسمی و ایجاد حادثه شود.

از سوی دیگر، به ضخیم شدن بیش از حد دیوار و اختلال در رژیم هیدرولیک جریان سیال در طول عملیات خط لوله.

بخش کنترل فنی

هر شرکتی که به خود احترام می گذارد – تولید کننده لوله های پلیمری موظف به داشتن یک بخش کنترل فنی است که وظیفه نظارت نه تنها بر تولید لوله در خط تولید، بلکه همچنین حمل و نقل لوله از طریق قلمرو را بر عهده دارد.

شرکت، و همچنین شرایط ذخیره سازی یک لوله در یک انبار.