مرکز فروش عسل ارگانیک خرم آباد در کشور

عسل ارگانیک خرم آباد یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع عسل می باشد که توانسته در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه خوبی را برای خود باز کند. عسل طبیعی از معجزات طبیعت و هدیه خداوند به انسان است تا با استفاده از این محصول پر برکت علاوه بر تغذیه و خوراک آن بسیاری از بیماری‌های مزاجی و گوارشی خود را درمان کند، البته مشروط بر آنکه عسل طبیعی و ارگانیک باشد.

خرم‌ آباد به عنوان یک مرکز فروش عسل بهاره طبیعی در سطح کشور شناخته می‌شود که موفق شده با تولیدات با کیفیت و مرغوب در بین سایر استان‌های تولیدکننده این طلای زرد رنگ، به یک برند معتبر تبدیل شود. 

مرکز فروش عسل ارگانیک خرم آباد در کشور

تفاوت عسل ارگانیک خرم آباد با سایر عسل ها

تفاوت عسل ارگانیک خرم آباد با سایر عسل هااستان لرستان به دلیل شرایط جغرافیایی و داشتن مناطق سرسبز و کوهستانی و آب و هوای خاص و ویژه، دامنه کوههای آن پوشیده شده از انواع و اقسام گل و گیاهان و درختان خودرویی است که اکثر آنها خاصیت های درمانی و دارویی ویژه‌ایی دارند.
این طبیعت بکر و دست نخورده و منحصر به فرد باعث شده تا یکی از عجایب خلقت به نام عسل و مشتقات آن در این منطقه فوق العاده زیبا و وصف ناپذیر رخ نشان داده و با خواص ویژه خود، گوشه‌ای از قدرت خالق زمین و آسمانها را دوباره به یاد همه انسانها بیاورد.
عسل ارگانیک خرم آباد، به دلیل وجود گل های دارویی خاص مانند گون، خار مریم، شکر تیغال و چند نوع گیاه دارویی و وحشی دیگر که بومی منطقه است و خاستگاه آن ها استان لرستان و شهر خرم آباد می باشد،
عسل طبیعی و منحصر به فردی را تقدیم مردم این خطه، کرده است که می توان به جرات گفت که هیچ کجای ایران نظیر آن پیدا نمی شود. 

تولید عسل ارگانیک خرم آباد در کشور

تولید عسل ارگانیک خرم آباد در کشورتولید عسل و مشتقات آن سال‌های زیادی است که فکر بشر را به خود مشغول داشته و از گذشته های دور تاکنون هزاران هزار خانه و خانواده را به این کار مشغول کرده است. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، عسل طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی های مجاز و غیرمجاز فقط در مناطق خاص، با آب و هوای مناسب شرایط خود به دست می‌آید.

استان‌هایی مانند کرمانشاه کردستان و لرستان به دلیل داشتن آب و هوای کوهستانی، مستعد تولید این معجزه الهی هستند. مردمان بومی خرم‌آباد سال های طولانی بوده که با پرورش زنبور عسل به صورت طبیعی و جمع آوری به موقع آن و عرضه به بازار علاوه بر تأمین معاش خانواده این فرصت را در اختیار همه کسانی قرار می‌دهند که برای حفظ سلامتی خود به دنبال مصرف عسل طبیعی و سالم هستند.