مراکز معتبر عسل خام کوهی در تهران

عسل خام عسلی است که به طور مستقیم از کندو های عسل بیرون می آید و هیچ گونه مواد افزودنی به آن اضافه نمی ‌شود و به هیچ عنوان حرارت نمی بیند و از نظر خواص و ویتامین های موجود در آن بسیار بیشتر می باشد.

در تهران مراکز معتبر عسل وجود دارد که عسل های گوناگونی از جمله عسل خام کوهی را نیز عرضه می کنند و بهترین نمونه ها را در این مراکز می توان یافت.

مراکز معتبر عسل خام کوهی در تهران

عسل خام کوهی چیست؟

عسل خام کوهی چیست؟

عسل یک ماده غذایی شیرین و چسبنده می باشد که توسط زنبور ها تولید می شود. امروزه انواع مختلفی از این محصول وجود دارد. عسل خام کوهی یکی از این گونه ها می باشد که قدیمی ترین عسل موجود همین عسل کوهی است.

عسل خام یکی از بهترین نوع عسل است که زنبور ها از شیره گل ها تولید می کنند. این محصول مستقیم از کندو ها بیرون می آید و به هیچ عنوان حرارت نمی بیند و فراوری نمی شود عسل خام نباید حرارت ببیند حتی گرمای یک چاقو برای برش، به آن صدمه می زند.

به برخی از خواص عسل کوهی اشاره می ‌کنیم مانند:

  • عسل طبیعی حاوی گرده های گل است که گرده گل ها از مقوی ترین خوراکی ها به حساب می آید.
  • این محصول سرشار از پروتئین همراه با اسید آمینه های مفید برای بدن می باشد.
  • عسل خام برای بهبود تغذیه و طول عمر و همچنین افزایش انرژی استفاده می شود.

عسل خام در مقابل  عسل حرارت دیده در سطح بالاتری از آنزیم ها و ترکیبات معطر قرار دارد و هیچگونه دگرگونی در ترکیبات آن به دلیل حرارت دیدن به وجود نمی آید.

.

قیمت خرید عسل خام کوهی در بازار داخلی

قیمت خرید عسل خام کوهی در بازار داخلی

امروزه انسان ها با استفاده از تجربه های زیادی که دارند می دانند که استفاده از عسل مزایای زیادی برای آن ها دارد. در بازار داخلی انواع و اقسام عسل موجود می باشد عسل طبیعی و عسل خام کوهی طرفداران زیادی در ایران دارد.

تشخیص عسل ارگانیک و اصل و خرید عسل خالص به تبحر و مهارت زیادی نیاز دارد و برای این منظور باید از فروشندگانی که اعتماد بیشتری به آن ها دارید خرید کنید قیمت خرید عسل خام کوهی بستگی به کیفیت و اصل بودن آن دارد. زیرا این محصول به صورت خام خواص بی نظیری دارد.

همچنین به دلیل این که جمع آوری عسل کوهی کار ساده‌ ای نیست و توسط افراد محلی جمع آوری می شود و در حجم کم تولید می شود ممکن است قیمت خرید این عسل مقداری بالا باشد ولی می توان آن را از فروشگاه هایی که کیفیت عسل را تضمین می‌ کنند با قیمت مناسب تری خرید کرد.