عرضه مستقیم عسل چند گیاه در بازار تبریز

عسل چند گیاه یکی از مرغوب ترین عسل های بهاره کشورمان است که از شهد گلها و گیاهان مختلف تولید شده و دارای طعمی بسیار عالی و خواص شگفت انگیز است؛ عرضه مستقیم عسل چند گیاه در بازار تبریز و سایر مراکز کشورمان از رونق فراوانی برخوردار است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند روز خود را با مصرف چند قاشق از این عسل آغاز کرده و با انرژی مضاعفی به انجام امور روزانه خویش بپردازند.

عرضه مستقیم عسل چند گیاه در بازار تبریز

طرز تهیه عسل چند گیاه

طرز تهیه عسل چند گیاهطرز تهیه عسل طبیعی چند گیاه به این صورت است که در فصل بهار که بسیاری از دشتها و مزارع کشورمان پوشیده از گلها و گیاهان فراوانی ست، زنبورها شروع به جمع آوری شهد این گلها نموده و  عسلی تولید می کنند که به نام چند گیاه و چهل گیاه شناخته می شود.
شاید شما نیز از این موضوع به خوبی اطلاع داشته باشید که عسلهای تولید شده در ایران به دو دسته کلی تقسیم می شوند؛ عسل تک گیاه که تنها از یک گونه خاص گیاهی به دست می آید و عسل چند گیاه که زنبور عسل برای تولید آن بر روی گلهای مختلف می نشیند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد عسل چند گیاه این است که دارای طعم و عطر گلهای فراوان بوده و به همان نسبت خواص آن نیز نسبت به عسلهایی که تنها از یک گیاه به دست می آیند بیشتر است.
در بعضی از شهرهای کشورمان که از نظر پوشش گیاهی غنی بوده و گلهای متنوع و فراوانی نسبت به دیگر شهرها دارد، زنبورهای عسل در عرض یک ماه، کندوی خود را پر از عسل اشترانکوه چند گیاه نموده و زنبورداران می توانند آن را برداشته و برای استفاده آماده نمایند.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که عسل چند گیاه را در دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد استخراج می کنند تا تمامی آنزیم های طبیعی عسل درون آن حفظ شده و پس از مصرف فواید آن به سلامتی جسم انسان منجر شود.

خرید مستقیم عسل چند گیاه از تولید کننده

خرید مستقیم عسل چند گیاه از تولید کنندهیکی از مزیت های خرید عسل ارگانیک  چندگیاه به صورت مستقیم، قیمت مناسب تر و دسترسی آسانتر مشتریان خواهد بود. یکی از مهمترین مواردی که برای یک خریدار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد این موضوع است که نوع اصل و خالص عسل را تهیه کرده و از تمامی خواص موجود در آن برخوردار شوند.
ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ما سالهاست به صورت آنلاین به فروش طبیعی ترین نوع عسل های ایرانی مشغول است و همواره اقدام به خرید مستقیم عسل چند گیاه از تولید کنندگان معتبر آن در برخی از شهرهای کشورمان نموده و آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد.