عرضه عمده عسل گون با کیفیت در کشور

عسل یکی از پر خاصیت‌ترین خوراکی ‌های موجود در جهان است که بر اساس گیاهی که از آن به دست می ‌آید به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. یکی از انواع آن، عسل گون است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع عسل و همچنین خرید عسل گون با کیفیت از عرضه کننده عمده آن در کشور، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

عرضه عمده عسل گون با کیفیت در کشور

عسل گون با کیفیت در کجا یافت می شود؟

عسل گون با کیفیت در کجا یافت می شود؟ گون نوعی گیاه از خانواده نخود است که دارای شهد فراوانی است. این نوع گیاه می ‌تواند هم به صورت یکساله و هم به صورت دائمی بروید و از آن جایی که در برابر سرما و خشکی بسیار مقاوم است، بیشتر مناطق کوهستانی می‌ روید و به این ترتیب، عسل آن در این مناطق تهیه می‌ شود.

یکی از بهترین مناطقی که این نوع عسل طبیعی در آن یافت می‌شود، اشترانکوه است و عسل گون این منطقه بسیار معروف است. اشترانکوه در استان لرستان واقع شده است.

از دیگر مناطقی که این نوع عسل را می ‌توان در آن یافت می‌توان به دامنه‌ های سرسبز استان مازندران اشاره کرد. در این منطقه نیز گیاه گون به وفور یافت می ‌شود و زنبور های عسل به راحتی می ‌توانند از شهد این گیاه، عسل تهیه کنند.

در مناطق نزدیک به زاگرس نیز می‌توان نوع باکیفیت این عسل را پیدا کرد، چرا که شرایط مناسبی برای رشد گون‌ ها دارد.

نوع با کیفیت این نوع عسل دارای رنگ روشن است. رنگ کاملا روشن از مشخصات بارز یک عسل وحشی گون است. همچنین این عسل دارای روان بودن نسبی است و بسیار شل و یا سفت نیست.

از جمله مهم‌ترین فواید مصرف این عسل، کمک به دستگاه ایمنی بدن و بالا بردن سطح ایمنی آن است.

بیشتر بخوانید: فروش عسل رازیانه یاسوج

در واقع این نوع عسل حاوی ویتامینی به نام ویتامین C بوده که در تقویت گلبول‌های سفید نقش داشته و به این ترتیب از بروز هر گونه بیماری مربوط به ضعف سیستم ایمنی نظیر سرماخوردگی، برونشیت آسم، آنفولانزا، گلودرد، سردرد و غیره جلوگیری می‌کند.

مراکز فروش عسل گون با کیفیت در کشور

مراکز فروش عسل گون با کیفیت در کشور با توجه به فواید بی نظیر عسل گون و همچنین شاخص قند پایینی که دارد، میزان استفاده از آن در بین مردم افزایش یافته و به این ترتیب میزان تولید آن بالا رفته است.

مرکز فروش ما یکی از بهترین مراکز عسل گون در کشور است که اقدام به عرضه عمده عسل کوهی کردستان با کیفیت کرده و با توجه به این مسئله، رضایت بسیاری از مشتریان جلب شده است.

بیشتر بخوانید: خرید خالص کوهی

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید این نوع عسل، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.