صادرات عسل طبیعی کوهی به عراق

عسل طبیعی از ترکیب قند، آنزیم و مواد معدنی مختلف به دست می آید که دارای خواص بسیار زیادی می باشد. عسل کوهی به طور بسیار گسترده در بیشتر استان های کشور تولید می شود و علاوه بر تامین بازار های داخلی می توانند جوابگوی بسیاری از بازار های خارجی باشد. عراق یکی از کشور های وارد کننده این محصول می باشد. صادرات این کالا می تواند سود بالایی را برای کشور ایجاد کند. کشور عراق هر ساله مقادیر فراوانی از این عسل را از ایران خریداری می کند.

صادرات عسل طبیعی کوهی به عراق

خواص عسل طبیعی کوهی چیست؟

خواص عسل طبیعی کوهی چیست؟

عسل طبیعی کوهی به خوبی زخم ها را ترمیم می کند و ناراحتی های گوارشی را تا حد بالایی درمان می کند. این ماده در طب سنتی جایگاه بسیار خوبی دارد و به راحتی توانسته است خود را در وعده غذایی جای خود.

خواص عسل بستگی به نوع آن دارد، چون این ماده دارای گونه های فراوانی است که هر کدام با نام های مختلف خرید و فروش می شوند. به دلیل استقبال شدیدی که از این محصول به عمل آمده رقبای زیادی در پی تولید آن هستند.

عسل در بین دارو های گیاهی که در بازار ارائه می گردد از فروش خوبی برخوردار است که روز به روز با افزایش سطح آگاهی افراد در مورد خواص آن بر میزان تقاضا افزوده می شود. هزاران زنبور بر روی میلیون ها گیاه مختلف می نشینند تا بتوانند چندین گرم از این محصول را تولید کنند.

راهنمای خرید عسل طبیعی کوهی

راهنمای خرید عسل طبیعی کوهی

برای خرید عسل کوهی بهتر از سایت های مربوط به این کالا را مورد بررسی قرار دهید. نمونه طبیعی و تصفیه نشده آن عاری از هر گونه ماده مصنوعی می باشد. این محصول دارای رنگ زردی می باشد و در وعده صبحانه جای می گیرد.

صادرات عسل بهاره منبع درآمد خوبی را برای کشور ایجاد می کند. محصولاتی که برای صادرات برگزیده می شوند باید از هر جهت مورد تایید وزارت بهداشت باشند و بتوانند به راحتی مصرف کنندگان خود را راضی کنند. تولیدی ها با بهره گیری از تجربه و تخصص خود موفق به تهیه و ارائه محصولی درجه یک و با کیفیت شده که امروزه فروش بهتری از دیگر شرکت ها دارند. قیمت نمونه های صادراتی عمدتا پایین تر از سطح بازار می باشد، بنابراین تجار زیادی از این طریق اجناس خود را تهیه می کنند. تشخیص عسل اصل امری بسیار مهم است که در سطح کیفی محصولات تاثیر می گذارد و اغلب توسط کارشناسان و افراد خبره مشخص می شود. این محصول در بسته های شیشه ای و پلاستیکی ریخته می شود.