شیلنگ پمپ باد فشار قوی که باعث کچل شدن پیرمردی شد

چک ها آزمایشگاه های CEJN: به طور مداوم برای تأیید آن کار می کنند محصولات شیلنگ پمپ باد فشار قوی تمام الزامات اتصال را برآورده می کنند عملکرد و اینکه آنها به درستی عمل کنند.

تست های میدانی در محیط های شدید انجام می شود در همکاری نزدیک با مشتریان نتایج می آید سپس ابتدا با موارد بدست آمده در آزمایشگاه مقایسه کنید

تایید تولید

تولید در طول فرآیند تولید (با توجه به استاندارد ISO)، محصولات CEJN به طور مداوم عرضه می شوند تایید شده است. محصولات CEJN موجود در انبار قرار دارند به تعمیرات اساسی برای اطمینان از کیفیت بالا و عملکرد بالا.

فرآیند تایید محصول
در مراحل اولیه توسعه، طرح ها با نرم افزارهای شبیه سازی مانند FEM و CFD آزمایش می شوند. تکمیل شد در مرحله طراحی، نمونه اولیه ایجاد می شود که تحت آزمایشات آزمایشگاهی متعدد، مطابقت را تعیین می کند به مشخصات SAE، ISO، EN و DIN. نمونه های اولیه CEJN نیز در برنامه های کاربردی مشتری آزمایش می شوند.

شیلنگ

در طول تولید هر محصول منفرد تحت آزمایشات عملکرد و آب بندی قرار می گیرد شبیه سازی ها و محاسبات شرایط واقعی در آزمایشگاه های CEJN شبیه سازی شده است بهره برداری، بنابراین به تکنسین های CEJN اجازه می دهد تا محاسبه عملکرد دقیق پروژه ها

چک های عملکردی هر جفت زن با استفاده از یک جفت آزمایش می شود مرد قهرمان با حداکثر سطوح تحمل برای مطمئن شوید که الزامات جفت شدن را برآورده می کند.

چک های آزمایشگاهی فشار ترکیدگی، عمر کاری تحت استرس، جریان نیروی اسمی و گیره تنها بخشی از این موارد است آزمایش‌هایی که نمونه‌های اولیه CEJN را تا حد زیادی آزمایش می‌کنند.

چک های مهر و موم اتصالات تا حداکثر فشار آزمایش می شوند کارکردن یا در فشارهای بالاتر، برای بررسی صحت مونتاژ و عملکرد بدون نشتی.

راه حل هایی برای طیف گسترده ای از زمینه های کاربردی صرف نظر از نوع کاربرد، هسته ای، زیر آب، باد، گاز و غیره. CEJN متعهد به ملاقات با نیازهای فزاینده محیط های سخت.

طیف گسترده ای از کوپلینگ ها و شیلنگ های سریع ما برای فشار بالا شامل همه چیزهایی است که برای جک ها، کابل برش ها، خم کن شیلنگ و کشنده ها نیاز دارید، آچارهای گشتاور، تجهیزات نجات، تجهیزات تست هیدرواستاتیک و موارد دیگر.