شهر ساخته شده از عسل در ایران

یکی از مواد خوراکی که به طور طبیعی یافت می شود و دارای خواص بی شماری می باشد عسل است که به صورت کاملا طبیعی از لا به لای صخره ها و درختان و یا مناطق بکر دیگر توسط زنبورها بدست می آید. عسلهایی که در مناطق دور دست و خالی از سکنه بدست می آید معمولا طبیعی تر و سالم تر از عسلهایی پرورشی توسط انسانها می باشند. این نوع عسل را می توانید از آراد برندینگ تهیه کنید.

زنبورداران معمولا زنبورها را در مناطق بکر و خارج از شهر پرورش می دهند که دچار آلودگیهای محیطی نگردند و بر طبق همین روش خواص عسل  کوهی بیشتر می باشد زیرا که آلودگی و نا خالصی کمتری دارد. عسل وحشی دارای طعم و رایحه بسیار خوب و دلپذیری می باشد و به دلیل بودن در معرض گیاهان متعدد و فراوان این طعم و بو بیشتر و طبیعی تر می شود.

امروزه تجار بسیاری انواع عسل با کیفیتی بالا و فوق العاده را به تمامی کشورهای همسایه ارسال می کنند که روسیه یکی از کشورهای بزرگ موفق صنعتی در این زمینه است. قیمت خرید عسل بسته به نوع و کیفیت آن متغیر می باشد که البته عسلهای صادراتی معمولا همیشه از نوع با کیفیت بالا و درجه یک اند. کشور ما یکی از موفق ترینها در این تجارت به حساب می آید و جایگاه خوبی دارد.