شلوار حوله ای زنانه که دارای کمپرسور گرما هست

حفظ تناسب اندام برای شلوار حوله ای زنانه چالش برانگیزتر از برخی لباس های دیگر است. طول ساق پا را می توان با سجاف تنظیم کرد که به حفظ تناسب اندام در طول سال های رشد نوجوانی و اوایل بزرگسالی کمک می کند.

تنظیم دور کمر برای تطبیق با افزایش یا کاهش وزن نسبتاً محدود است و در غیر این صورت شلوارهای قابل استفاده ممکن است پس از تغییر قابل توجهی در ترکیب بدن نیاز به تعویض داشته باشند .

شلوارهای با کیفیت بالاتر اغلب دارای پارچه اضافی در قسمت درز وسط پشت هستند، بنابراین می توان کمر را بیشتر بیرون داد.

در اسکاتلند ، نوعی از شلوار تارتان که به‌طور سنتی توسط Highlanders به ​​عنوان جایگزینی برای Great Plaid و پیشینیان آن استفاده می‌شود، ترو یا در گالیک اصلی «triubhas» نامیده می‌شود.

این ریشه تاریخی کلمه شلوار در زبان انگلیسی است . هنوز هم گاهی اوقات به جای کت و شلوار در جشن ها، عروسی ها و غیره ، شلوار را می پوشند . لباسی که زیر شلوار می پوشند شلوار نامیده می شود.

 

از شلوار استاندارد انگلیسی نیز استفاده می شود، اما گاهی اوقات به شکلی تقریباً نشان داده می شود[ˈtruːzɨrz] ، زیرا اسکاتلندی ها به طور کامل تحت تغییر واکه بزرگ قرار نگرفتند ، و بنابراین صدای مصوت تریبواهای گیلکی را که این کلمه از آن سرچشمه می گیرد، حفظ می کند.

در آمریکای شمالی، استرالیا، آفریقای جنوبی و شمال غربی انگلستان شلوار اصطلاح دسته بندی کلی است، در حالی که شلوار (گاهی اوقات شلوار در استرالیا و آمریکای شمالی) اغلب به طور خاص به لباس های دوخته شده با بند کمر، حلقه های کمربند و پرواز جلو. در این گویش‌ها، لباس‌های بافتنی با کمر کش را شلوار می‌گویند ، اما شلوار (یا شلوار ) نامیده نمی‌شود.

مردم آمریکای شمالی برای متمایز کردن آن از سایر شلوارهایی که در بیرون پوشیده می شوند، لباس زیر را زیرپوش ، زیر شلواری ، کتانی یا شلوارک می نامند (آخرین آنها به طور خاص لباس زنانه هستند).

اصطلاح کشو به طور معمول به لباس زیر اشاره دارد، اما در برخی از گویش ها، ممکن است مترادف “شلوار”، یعنی شلوار باشد. در این گویش ها برای زیرپوش ها از اصطلاح زیردراور استفاده می شود. بسیاری از مردم آمریکای شمالی به زیرشلوار خود بر اساس نوع آن، مانند بوکسر یا شورت ، اشاره می کنند .