خودکار اکلیلی یونیکورن در آزمایشات به عنوان یک بمب عمل کرد

آزمایش‌کنندگان ما، از جمله یک متخصص پزشکی بازنشسته که مبتلا به آرتریت است، دریافتند که دستگیره عریض خودکار اکلیلی یونیکورن با بهترین تعادل نرمی و استحکام، آسان است. چیزی که این خودکار را از سایر قلم‌های ارگونومیک متمایز می‌کند، توزیع وزن آن است:

این خودکار نزدیک‌تر به نوک آن متعادل است، بنابراین نوشتن بدون زحمت است و به فشار کمتری نیاز دارد. مرکز ثقل نیز به طور کلی فقط یک قلم عالی است. جوهر ترکیبی آن عناصر ماندگار یک توپ را با خطوط تیره و پر جنب و جوش یک قلم ژل ترکیب می کند.

اگر خطوط تیره را دوست دارید، هنگام نوشتن و طراحی، کمی مقاومت از کاغذ خود را ترجیح می دهید، یا دست خطی دارید که حروف ریز را تولید می کند، Pilot Precise V5 RT را در نظر بگیرید.

برخی از کارشناسان و اکثر آزمایش کنندگان ما، نقطه ظریف این قلم را در مقایسه با سایر توپ های غلتکی (که خطوط مرطوب تر و ضخیم تر ایجاد می کنند) ترجیح می دهند.

اگرچه Precise V5 RT به سرعت جت استریم خشک نمی‌شود و بنابراین می‌تواند لکه‌دار شود (برای چپ‌گراها ایده‌آل نیست)، اما روی بیشتر کاغذها عملکرد خوبی دارد.

 

همچنین ارزان‌ترین خودکاری است که ما به ازای هر قلم توصیه می‌کنیم.

اگر به نوشتن با خطوط تیره و واضح علاقه دارید و نمی توانید لکه را تحمل کنید، Pentel EnerGel RTX انتخاب قلم ژل ما است.

پرکننده‌ها در اندازه‌های کوچک 0.3 میلی‌متر و بزرگ‌تر از 1.0 میلی‌متر موجود هستند، که این خودکار را برای افرادی با ترجیحات ضخامت خط متفاوت مناسب می‌سازد.

در آزمایش‌های ما، EnerGel RTX به نرمی می‌نوشت و هرگز از قلم نیفتاده یا لکه‌دار نشد، و نوک سوزنی آن به اندازه Pilot Precise V5 RT دقیق بود. رنگ‌های جوهر موجود شامل مواردی است که اغلب با قلم‌های دیگر ندیده‌ایم، از جمله خاکستری.

EnerGel RTX نسبت به Jetstream و Precise V5 RT دارای لوله و بخش دستگیره کمی ضخیم‌تر است، بنابراین برخی افراد ممکن است آن را راحت‌تر در دست بگیرند.

اما بدنه آبی روشن و بخش دستگیره رنگی این خودکار، آزمایش‌کنندگانی را که قلمی با ظاهر کمتر براق را ترجیح می‌دهند، ناراضی کرد. به همین دلیل است که ما Uni-ball Signo RT1 با عملکرد مشابه را نیز توصیه می کنیم.