توزیع عسل طبیعی خوانسار به سراسر کشور

عسل طبیعی خوانسار یکی از مرغوب ترین نمونه از عسل های با کیفیت دنیا می باشد.این محصول کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و طبق تمامی استاندارد های جهانی بهداشت تهیه و تولید و سپس بسته بندی می گردد. زنبور های پرورشی جهت عسل طبیعی خوانسار همگی تحت نظارت و مراقبت ویژه ای قرار دارند. توزیع عسل طبیعی خوانسار.انسار به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

توزیع عسل طبیعی خوانسار به سراسر کشور

مزیت عسل طبیعی خوانسار برای سلامتی بدن

مزیت عسل طبیعی خوانسار برای سلامتی بدن

عسل ارگانیک خوانسار ویژگی های و مزیت های بسیار مهمی برای ارتقاء سلامتی بدن دارد. استفاده از این عسل نقش بسزایی در بیرون راندن عفونت ها ایفا می کند. عسل ملین و تقویت کننده سیستم تنفسی و دستگاه گوارش می باشد.

کبد در حین خواب به فعالیت خود یعنی پاکسازی بدن، سنتز آنزیم‌ها و سوخت و ساز بدن ادامه می‌دهد. خوردن یک قاشق عسل خوانسار قبل از خواب به سلامت کبد و تجربه‌ی خوابی راحت به شما کمک  میکند

مصرف دارچین همراه با عسل خوانسار از عفونت های رحمی جلوگیری می کند. خوردن روزانه عسل در یکی از وعده‌های غذایی موجب افزایش توان و سیستم ایمنی بدن در مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌ها شده وبدن کودکان را در مقابل بیماری سرماخوردگی و آنفلوانزا مقاوم می‌کند.

مصرف عسل وحشی خوانسار درحالت ناشتا و به خصوص به صورت محلول درآب برای بهبود زخمهای معده و روده توصیه میشود.این نوع از عسل با داشتن آهن و منگنز بالا به هضم غذا کمک میکند و از ترشح اسید اضافی ممانعت میکند(زیرا خود اسیدی ست)و به طور غیرمستقیم باعث تنظیم ترشح شیره معده میشود و در واقع اثر التیامی عسل خوانسار  روی زخمهای معده به علت ایجاد آرامش عصبی در فرد مصرف کننده عسل است زیرا بیشتر زخمهای معده و اثنی عشر منشاء عصبی دارند

طبق روایات از  امام رضا علیه السلام :

در عسل، درمان هر دردی است. هرکس ناشتا یک قاشق عسل بخورد، این عسل، بلغم را پایان می‌دهد، صفرا را فرو می‌نشاند، مانع تلخه سیاه (سودا) می‌شود و ذهن را صفا می‌بخشد، و اگر که همراه با کندر خورده شود، حافظه را نیکو می‌سازد. (دانشنامه احادیث پزشکی ج۱ ص۲۵۳)

عسل خوانسار به علت طبیعی بودن خواص بی نظیر عسل را در بدن اعمال می کند. نوشیدن مخلوطی از شیر و عسل شما را به یک خواب شیرین و بسیار عمیق فرو میبرد.

از خواص دیگر و مزیت عسل خوانسار می توان به موارد دیگری اشاره کرد:

اشتها آور، تقویت معده، رفع سرماخوردگی، ضدعفونی کننده مجاری تنفسی، موجب تسکین درد مفاصل، رفع ترشی معده، تقویت بینایی تنظیم  فشار خون، ضددرد، تشنج، جلوگیری از ترشحات رحمی و خونریزی، رقیق‌کننده خون،

خرید انواع عسل طبیعی خوانسار از بازار تهران

خرید انواع عسل طبیعی خوانسار از بازار تهران خرید انواع عسل طبیعی خوانسار از بازار تهران برای همه مشتریان عزیز در نهایت درجه کیفیت و مرغوبیت امکان پذیر می باشد. این نمایندگی مفتخر است بهترین عسل با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد و تمامی سفارشات را از اقصی نقاط کشور پذیرا باشد.