تغیررات شیرینی دانمارکی در مشهد باعث هجوم حشرات شد

شیرینی دانمارکی در مشهد بسیاری از والدین در این مدت نگران بودند که فرزندانشان در معرض سوزن یا مواد شیمیایی سمی در کالاهای هالووین خود قرار بگیرند.

فقدان بسته بندی باعث می شد که افراد بتوانند مواد خطرناک را در مواد غذایی که می خواستند عرضه کنند بسیار آسان تر کند. این نگرانی ها به دلیل تعداد زیادی گزارش های نادرست در مورد مراقبت های پزشکی مربوط به خوراکی های خطرناک هالووین تشدید شد.

در نتیجه، زمانی که آب نبات های بسته بندی شده معرفی شد، والدین بیشتر به فرزندان خود اجازه می دهند در جشن های هالووین شرکت کنند. آنها متوجه شدند که دستکاری شیرینی های بسته بندی شده در کارخانه برای یک فرد بسیار سخت تر است زیرا مهر و موم آن پاره می شود. اگر کسی بخواهد روی محصول تأثیر بگذارد بسیار قابل توجه خواهد بود.

با قضاوت از آمارهای اخیر، بدیهی است که آب نبات هالووین هنوز هم تقاضای بالایی دارد. تنها در سال 2021، سود حاصل از آب نبات هالووین حداقل به “324 میلیون دلار” رسید.

 

بر اساس همین گزارش، تقاضا برای آب نبات هالووین “59.8٪ نسبت به سال 2019 افزایش یافته است”.

از این اعداد می توان حدس زد که هالووین هنوز برای آمریکایی ها یک معامله بزرگ است. یک معامله حتی بزرگتر برای مردم آمریکا، دریافت آب نبات از ترفند یا درمان است. آب نبات همچنان جزء اصلی فصل هالووین است و بزرگترین قرعه کشی برای مشارکت است.

آب نبات های قندی شامل آب نبات های سفت، آب نبات های نرم، کارامل ها، مارشمالو، تافی و سایر آب نبات ها هستند که ماده اصلی آنها شکر است. از نظر تجاری، آب نبات های قندی اغلب با توجه به میزان قند موجود در آنها و ساختار شیمیایی آنها به گروه هایی تقسیم می شوند.

آب نبات های پخته شده با فرآیند پخت خلاء شامل آب نبات چوبی، قطره لیمو و قطره هورهاند است. آب نبات آتش باز مانند تافی ملاس و تافی خامه ای در کتری های باز پخته می شود و سپس کشیده می شود.

آب نبات های تابه ای شامل آجیل و آب نبات های دیگر مانند لوبیاهای ژله ای و بادام های آغشته به شکر هستند که از روکش شکر در کتری های مسی گردان تهیه می شوند.