تجارت عسل طبیعی پرورشی با کشور های همسایه

عسل طبیعی کاملا ارگانیک، بدون شکر، رنگ شیمیایی و افزودنی می باشد. این مجموعه اقدام به فروش و تجارت عسل طبیعی پرورشی، به صورت اینترنتی و صادر نمودن آن به کشورهای همسایه با قیمت مناسب نموده است.

تجارت عسل طبیعی پرورشی با کشور های همسایه

نحوه تولید عسل طبیعی پرورشی در ایران

نحوه تولید عسل طبیعی پرورشی در ایران

عسل بهاره طبیعی حاوی آنتی بیوتیک، بوده و بسیار پر خاصیت، مقوی، سرشار از ویتامین ها، نشاط آور و انرژی زا می باشد و از گذشته در درمان بیماری ها استفاده می شده است.

غلظت و رنگ عسل به شرایط اقلیمی تولید آن، بستگی داشته و متفاوت می باشد.

این فرآیند نیاز به مراقبت و سرکشی و گاهی جابه جایی منطقه نسبت به تغییر فصول سال دارد. از داروهای ضد کنه برای زنبورهای پرورشی، جهت مبارزه با بیماری ها استفاده می شود.

برای تولید عسل طبیعی خوانسار ، شهد بهترین گل ها توسط زنبور عسل، مکیده شده و با افزودن آنزیم ها شهد را به مایعی خوشبو و شفا بخش، تبدیل می کند و محصول را در کندو و سلول های مومی ذخیره می کند.

برای تهیه یک کیلوگرم عسل، نیاز به سه کیلو شهد می باشد، ۲۰ هزار زنبور، روی ۴ میلیون گل می نشینند تا این مقدار محصول به دست آید. زنبورها شهد ها را در سلول های شش ضلعی ذخیره می کنند، سپس با باز گذاشتن درب سلول ها، با به هم زدن بال هایشان، شروع به تبخیر رطوبت از عسل می کنند و درب آن را بعد از خشک شدن شهد، با موم می بندند. دمای داخل کندو همیشه حدود ۳۶ درجه سانتی گراد می باشد. عسل طبیعی توسط زنبورهای پرورشی درون کندوهای پلاستیکی و یا چوبی نگه داری می شوند.

زنبوردارها، درب مومی را با تیغه مخصوص جدا می نمایند و عسل را از سلول های مومی جدا کرده و پاک سازی و بسته بندی می کنند. این فرآیند طبق استانداردهای وزارت کشاورزی انجام می شود.

  • عسل ارگانیک خالص، رنگی کهربایی داشته و سفت می باشد.
  • اگر آن را با قاشق برداریم قطرات سرازیر شده از آن، به هم پیوسته و باریک بوده و قطع نمی شود.
  • اگر در آب سرد ریخته شود حالت چسبندگی خود را حفظ می کند و دیر حل می شود.
  • در مدت طولانی در یک جا بماند، ته نشین شده، بلورهای بسیار ریزی در کنار هم تشکیل می شوند و مانند روغن نباتی می شود.
  • طعم، مزه خاص و منحصر به فرد و بو و رایحه دل انگیزی دارد.
  • در دهان، به سرعت آب می شود.

مرکز فروش عسل طبیعی پرورشی در تهران

مرکز فروش عسل طبیعی پرورشی در تهران

این مرکز فروش در تهران، عسل طبیعی پرورشی را با نازلترین قیمت خدمت مصرف کنندگان عرضه و به کشورهای دیگر صادر می نماید. برای خرید این محصول می توان، به صورت آنلاین و بی واسطه، آن را به میزان مورد نیاز سفارش داد و در کوتاه ترین زمان دریافت نمود. جهت اطلاع بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.