ویروسی که عسل می خورد هزاران نفر را کشت

امروزه در بازار انواع و اقسام عسلهای تقلبی و فیک وجود دارند که تشخیص آنها برای افراد معمولی بسیار سخت می باشد و این نوع عسلها نه تنها دارای فایده و خواص نمی باشند بلکه می توانند با وارد کردن مقادیر زیاد شکر و مواد افزودنی به بدن شما باعث دیابت و مشکلات دیگر نیز شوند از این رو آراد برندینگ با عرضه ی انواع عسلهای طبیعی و کوهی توانسته است به یکی از معتبر تولیدکنندگان این زمینه تبدیل شود.

مطالعات بسیاری در طول تاریخ نشان داده است که عسل می تواند برای درمان همه ی امراض مفید باشد حتی روایاتی از رسول اکرم صلی الله علیه و آله نیز می باشد که می فرمایند عسل هر دردی به جز مرگ را درمان می کند. بسیاری از افرادی که از خواص عسل برای لاغری آگاهی دارند نیز توانسته اند با استفاده از همین خوراکی خود را به وزن ایده آل برسانند و تناسب اندام خوبی را برای خود به وجود آورند.

یک نوع از عسلهایی که دارای رنگ کم و به عبارتی متمایل به زرد کمرنگ می باشد قیمت عسل کوهی بهار نارنج است که مشتریان بسیار زیادی دارد و افراد کثیری علاقه مند به تهیه ی آن می باشند. این نوع عسل با دارا بودن عطر و طعم خاص و ملیح بهار نارنج طعمی بسیار خوش و لذیذ دارند و می توان آن را در وعده ی صبحانه همراه با کره و یا خامه میل کرد و هم از خواص و فواید و هم از عطر خوب آن بهره برد.