با خشکبار به صورت عمده لنگ زدگی پای خود را درمان کنید

خشکبار به صورت عمده به عنوان غذایی پر فیبر مانند میوه ها سیر کننده هستند. اگر گرسنه یک میان وعده هستید، احتمال زیادی وجود دارد که بعد از خوردن یک سیب بزرگ گلدن دلیشز، که حاوی 2 گرم فیبر و 22 گرم شکر است، که 13 گرم آن فروکتوز است، احساس سیری کنید.

آن را با یک قوطی نوشابه 16 اونسی (473 میلی لیتری) مقایسه کنید که حاوی 0 گرم فیبر و 52 گرم شکر است که 30 گرم آن فروکتوز است.

نوشیدنی‌های قندی کالری بالایی دارند، اما احتمالاً باعث ایجاد احساس گرسنگی در شما می‌شوند. بنابراین آنها جایگزین خوبی برای یک میان وعده کامل نیستند.

به علاوه، وقتی فروکتوز به سرعت و در مقادیر زیاد به کبد شما برخورد می کند، می تواند در طول زمان اثرات نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد. وقتی نوشابه می نوشید این اتفاق می افتد.

از طرف دیگر، خوردن یک تکه میوه به این معنی است که فروکتوز به آرامی و در مقادیر کم به کبد شما وارد می شود. در این حالت، بدن شما به خوبی برای هضم فروکتوز سازگار است.

خشکبار

بنابراین، در حالی که خوردن مقادیر زیاد شکر افزوده می‌تواند برای اکثر افراد مضر باشد، این امر معمولاً در مورد میوه‌ها صدق نمی‌کند.

میوه های کامل حاوی فیبر هستند و جویدن و هضم آن زمان می برد. به همین دلیل، شما احساس سیری بیشتری می کنید و بدن شما به راحتی می تواند مقادیر کمی فروکتوز را تحمل کند.

میوه ها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند البته، میوه‌ها بسیار بیشتر از فیبر و فروکتوز هستند.

آنها همچنین دارای بسیاری از مواد مغذی هستند که برای سلامتی مهم هستند، از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، و مقدار زیادی آنتی اکسیدان و سایر ترکیبات گیاهی.

علاوه بر این، میوه ها دارای چندین ویتامین و مواد معدنی هستند که بسیاری از افراد به اندازه کافی از آنها دریافت نمی کنند، از جمله ویتامین C، پتاسیم و فولات.