استفاده از سنگ طبیعی کوارتز به جای سنگ مزار در محله ای در چین

استفاده از راکتوپازی نوع دودی سنگ طبیعی کوارتز که رنگی بی‌نظیر و شفافیت کم دارد، متعلق به سنگ‌های زینتی است. از آن برای تهیه سوغاتی، کاسه و مجسمه استفاده می شود.

سنگ های شفاف با رنگ های زیبا نیمه قیمتی به حساب می آیند، بنابراین کاربرد اصلی خود را در ساخت جواهرات پیدا می کنند. راوشتوپاز معمولاً در آلیاژهای مختلف طلا و نقره ست می شود و انواع زیورآلات و سرآستین زنانه از آن ساخته می شود.

گاهی اوقات خود سنگ مکانی برای یاقوت و زمرد است (اغلب اینها خلاقیت های منحصر به فرد نویسنده هستند که هزینه زیادی دارند). کوارتز دودی در دوران باستان معنای مقدسی داشت.

آنها با لباس های قبیله ای، اشیاء مذهبی، تسمه اسب تزئین شده بودند که در صفوف کلیساها و رازها استفاده می شد. مایعات مفید مختلفی در ویال های آن ذخیره می شد.

برای انجام مراسم به ترتیب جادویی از جمجمه هایی که از این کانی تراشیده شده بود استفاده می شد و استادان حلقه هایی با کوارتز دودی به دست می کردند. کوارتز دودی: خواص جادویی مواد معدنی به نفوذ به سایر سطوح هوشیاری کمک می کند و به افشای توانایی های مختلف جادویی کمک می کند.

علاوه بر این، کوارتز دودی به جمع آوری انرژی درونی و همچنین تیزتر کردن تله پاتی و شهود کمک می کند. اگر آن را زیر بالش خود بگذارید، می توانید در شب خواب نبوی ببینید که بعداً به درستی تعبیر می شود.

کوارتز دودی سنگی است که خواص آن هنوز به طور کامل شناخته نشده است. اما یک چیز می توان گفت: به صاحب خود الهام می بخشد و احساسات او را بالا می برد.

کوارتز دودی طلسم شفا دهندگان، فیلسوفان، اخترشناسان، عارفان است، اما اگر خود شخص نتواند با نیروی درونی مقابله کند، سنگ او را از بین می برد و منجر به پسرفت می شود و نه رشد شخصی.

هر چه ماده معدنی تیره تر باشد، ترسناک تر است. بنابراین، اگر مطمئناً به کنترل خود اطمینان ندارید، رنگ قهوه ای طلایی بهتری را انتخاب کنید – ضرر زیادی نخواهد داشت.

اما برای افرادی که ارزیابی کافی از آنچه اتفاق می‌افتد و افکار خالص دارند، راوشتوپاز به مدیتیشن کمک می‌کند، استرس را تسکین می‌دهد و به آرامش درونی می‌دهد. می تواند فرد را از انرژی منفی انباشته شده، رنجش و تحریک رها کند.